Διδακτική Φυσικών Επιστημών ΙΙ: Διδακτικές θεωρήσεις των άτυπων πηγών μάθησης στις φυσικές επιστήμες

Κρυσταλλία Χαλκιά-Θεοδωρίδου

Περιγραφή

Στόχοι

Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές/τριες να μπορούν:

  • να αναγνωρίζουν την ποικιλία των μορφών μέσω των οποίων εκφράζεται ο λόγος των φυσικών επιστημών.
  • να κάνουν σημειολογική ανάλυση μιας εικόνας στις φυσικές επιστήμες, ώστε να συνειδητοποιήσουν πώς διαμορφώνεται το μήνυμα που εκφέρεται
  • να διαμορφώνουν κριτήρια αξιολόγησης των εικόνων που χρησιμοποιούνται στα μαθήματα των φυσικών επιστημών
  • να διακρίνουν τις μορφές των άτυπων πηγών μάθησης στις φυσικές επιστήμες και να αναγνωρίζουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους.
  • να αξιοποιούν με διάφορους τρόπους τις άτυπες πηγές μάθησης στο μάθημά τους των φυσικών επιστημών
  • να αναγνωρίζουν, αναλύουν και περιγράφουν την επίδραση των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης στην κατανόηση των εννοιών των Φυσικών Επιστημών και στη διδασκαλία τους.
  • να διαμορφώσουν κριτήρια επιλογής και αξιολόγησης υλικού που εντοπίζεται στα ΜΜΕ και να προτείνουν τρόπους αποτελεσματικότερης αξιοποίησής τους στη σχολική αίθουσα.
  • να σχεδιάζουν εκπαιδευτικό υλικό για συγκεκριμένες ανάγκες των
Περισσότερα  

Ημερολόγιο