ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (62ΠΔ169)
Μαρία Δασκολιά
Στο μάθημα αυτό:
- Εξετάζονται οι βασικές έννοιες που οριοθετούν το γνωστικό αντικείμενο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, όπως εκείνες του περιβάλλοντος, της φύσης, του περιβαλλοντικού προβλήματος και του περιβαλλοντικού ζητήματος, και της αειφορίας.
- Αναλύεται η διαδρομή που ακολούθησε η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση μέχρι να καθιερωθεί σε αυτόνομο γνωστικό πεδίο:
- παρουσιάζονται τα πρόδρομα εκπαιδευτικά κινήματα που άσκησαν σημαντική επίδραση στη διαμόρφωση του εννοιολογικού και μεθοδολογικού πλαισίου της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης,
- αναπτύσσεται η προβληματική που οδήγησε στη γένεσή της, και
- συζητούνται τα κύρια σημεία των βασικών Διασκέψεων που σημάδεψαν την πορεία της.
- Παρουσιάζονται και αναλύονται οι καθοδηγητικές αρχές και οι στόχοι της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.
- Συζητούνται τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της και εξετάζονται οι διαφορετικοί τρόποι ενσωμάτωσής της στα εκπαιδευτικά συστήματα.
- Τέλος, αναλύεται ο ρόλος του εκπαιδευτικού στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, ο οποίος προσεγγίζεται μέσα από τις προσωπικές θεωρίες των εκπαιδευτικών ως ένα εργαλείο που προτείνεται για τη σύνδεση της θεωρίας με την πράξη.
Λιγότερα
Στο μάθημα αυτό:
- Εξετάζονται οι βασικές έννοιες που οριοθετούν το γνωστικό αντικείμενο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, όπως εκείνες του περιβάλλοντος, της φύσης, του περιβαλλοντικού προβλήματος και του περιβαλλοντικού ζητήματος, και της αειφορίας.
- Αναλύεται η διαδρομή που ακολούθησε η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση μέχρι να καθιερωθεί σε αυτόνομο γνωστικό πεδίο:
- παρουσιάζονται τα πρόδρομα εκπαιδευτικά κινήματα που άσκησαν σημαντική επίδραση στη διαμόρφωση του εννοιολογικού και μεθοδολογικού πλαισίου της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης,
- αναπτύσσεται η προβληματική που οδήγησε στη γένεσή της, και
- συζητούνται τα κύρια σημεία των βασικών Διασκέψεων που σημάδεψαν την πορεία της.
- Παρουσιάζονται και αναλύονται οι καθοδηγητικές αρχές και οι στόχοι της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.
- Συζητούνται τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της και εξετάζονται οι διαφορετικοί τρόποι ενσωμάτωσής της στα εκπαιδευτικά συστήματα.
- Τέλος, αναλύεται ο ρόλος του εκπαιδευτικού στην Περιβαλλοντι
Στο μάθημα αυτό:
- Εξετάζονται οι βασικές έννοιες που οριοθετούν το γνωστικό αντικείμενο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, όπως εκείνες του περιβάλλοντος, της φύσης, του περιβαλλοντικού προβλήματος και του περιβαλλοντικού ζητήματος, και της αειφορίας.
- Αναλύεται η διαδρομή που ακολούθησε η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση μέχρι να καθιερωθεί σε αυτόνομο γνωστικό πεδίο:
- παρουσιάζονται τα πρόδρομα εκπαιδευτικά κινήματα που άσκησαν σημαντική επίδραση στη διαμόρφωση του εννοιολογικού και μεθοδολογικού πλαισίου της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης,
- αναπτύσσεται η προβληματική που οδήγησε στη γένεσή της, και
- συζητούνται τα κύρια σημεία των βασικών Διασκέψεων που σημάδεψαν την πορεία της.
- Παρουσιάζονται και αναλύονται οι καθοδηγητικές αρχές και οι στόχοι της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.
- Συζητούνται τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της και εξετάζονται οι διαφορετικοί τρόποι ενσωμάτωσής της στα εκπαιδευτικά συστήματα.
- Τέλος, αναλύεται ο ρόλος του εκπαιδευτικού στην Περιβαλλοντι
Σχολή - Τμήμα: Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας » Προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- Τρίτη, 11 Ιουνίου 2019
- Κυριακή, 02 Ιουνίου 2019
- Δευτέρα, 27 Μαΐου 2019
- Κυριακή, 21 Απριλίου 2019
- Κυριακή, 21 Απριλίου 2019