Πετοσφαίριση επί άμμου (ΑΠ-190επ)

Σωτήριος Δρίκος, Παναγιώτης Ζακυνθινός

Περιγραφή

Το μάθημα αρχές διδακτικής και προπονητικής πετοσφαíρισης επí άμμου αποσκοπεí στην εμβάθυνση των θεωρητικών και πρακτικών γνώσεων σε βασικές αρχές διδασκαλíας και προπονητικής της πετοσφαíρισης επí άμμου.

Διδάσκων μαθήματος (πράξη)

Παναγιώτης Ζακυνθινός

Αποσπασμένος εκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Προπονητής Beach Volley

Ώρες γραφείου χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2024-2025: TBA

 

 

Υπεύθυνος μαθήματος (θεωρία)

Σωτήριος Δρίκος

Επίκουρος καθηγητής Διδακτικής και Προπονητικής Πετοσφαίρισης

https://www.sdrikos.com/

http://scholar.uoa.gr/sodrikos

____________________________________________________________________________________

Ώρες γραφείου χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2024-2025: Τρίτη 11.00-12.00 και Τετάρτη  12.00-13.00

Σύνδεσμος ψηφιακής τάξης: https://uoa.webex.com/meet/sodrikos

Επιλέξτε για προγραμματισμό συνάντησης δια ζώσης ή τηλεσυνεργασία. 

CC - Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Όχι Παράγωγα Έργα
Μαθησιακοί στόχοι

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο/η φοιτητής/τρια θα εíναι σε θέση:

  • να κατανοεí τη δομή, τις βασικές και ειδικές δεξιóτητες του αθλήματος, τους τρóπους διδασκαλíας της βασικής τεχνικής, ατομικής και ομαδικής τακτικής
  • να αναγνωρíζει τις συνθήκες του παιχνιδιοú στην άμμο και διάφορες μορφές διεξαγωγής τmν αγώνων
  • να αντιλαμβάνεται τις ιδιαιτερóτητες και τη σημασíα των περιβαλλοντικών παραγóντων της άθλησης στην άμμο για τη διασφάλιση και προαγωγή της υγεíας
  • να δομεí, επιλέγει και εφαρμóζει τα καταλληλóτερα προπονητικά προγράμματα για την προετοιμασíα τον αθλητών ανά ηλικíα και φúλο
  • να εíναι εξοικειωμένος/η με τους κανóνες του παιχνιδιοú και την εφαρμογή τους και να οργανώνει τουρνουά της πετοσφαíρισης επí άμμου.
Διδάσκοντες

Σωτήριος Δρίκος,  Επίκουρος καθηγητής , Διδακτική και προπονητική  της Πετοσφαίρισης

Παναγιώτης Ζακυνθινός, Συνεργαζόμενος διδάσκων,  Εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής, Προπονητής Beach Volley

Προτεινόμενα συγγράμματα
  • Σημειώσεις μαθήματος
  • Homberg, S., & Papageorgiou, Α. (1999). Το βιβλίο του Beach Volley. Αθήνα: Εκδóσεις Αθλóτυπο.
  • Dietrich, M. (1994). Προπόνηση στην παιδική και εφηβική ηλικία. Θεσσαλονíκη: Εκδóσεις ΣΑΛΤΟ.
  • Kiraly, K., & Shewman, B. (1999). Beach Volleyball. Champaign IL: Human Kinetics.
  • Federation International de Volleyball (2015). Beach volleyball handbook. Switzerland: Corbaz SA
Προαπαιτούμενα

ΑΠ-254Υπ - ΑΡΧΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ & ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗΣ ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ

Μέθοδοι αξιολόγησης

α) Γραπτές εξετάσεις-ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής (50% του τελικού βαθμού).

β) Πρακτική εξέταση δεξιοτήτων (30% του τελικού βαθμού)

γ)  5  δισεβδομαδιαίες ασύγχρονες μικροδραστηριότητες (ΑΜΔ) μέσω η-τάξης (0,5 για κάθε ΑΜΔ, +0,5, εφόσον πραγματοποιηθούν όλες). Οι εργασίες δίνονται την 2η, 4η, 6η, 8, 10η εβδομάδα μέσω η-τάξης και έχουν χρονικό περιθώριο πραγματοποίησης μία (1) εβδομάδα

Ενότητες

  • Κανονισμοί του αθλήματος
  • Διαφορές με την Πετοσφαίριση
  • Αγωνιστικές μορφές της Πετοσφαίρισης επί άμμου

Ημερολόγιο

Ανακοινώσεις

  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -