Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Μάθημα : Ψυχολογία της μάθησης και της διδασκαλίας στην ενταξιακή εκπαίδευση: πρακτικές εφαρμογές

Κωδικός : EDS201

Ψυχολογία της μάθησης και της διδασκαλίας στην ενταξιακή εκπαίδευση: πρακτικές εφαρμογές

(74ΤΕΚ417)  -  Αναστασία Βλάχου

This is the image of course

Στο μάθημα αυτό θα περιγράψουμε και θα παρουσιάσουμε τα ερευνητικά πορίσματα,  τις υποκείμενες ιδέες και τις πρακτικές για ένα σύνολο είκοσι εννέα διδακτικών και συναφών στρατηγικών. Οι στρατηγικές οργανώνονται σε τέσσερις κατηγορίες. Πρώτα παρουσιάζονται οι συμπεριφορικές στρατηγικές, που εστιάζουν κυρίως στις αλλαγές στην παρατηρήσιμη συμπεριφορά των μαθητών και στον ρόλο που παίζουν τα εξωτερικά ερεθίσματα στη διαμόρφωσή της. Μια δεύτερη ομάδα είναι οι κοινωνικές στρατηγικές, οι οποίες δίνουν έμφαση στον σημαντικό ρόλο που παίζουν τα κοινωνικά πλαίσια –οικογένεια, συνομήλικοι, σχολικές τάξεις και σχολεία– στη διευκόλυνση της μάθησης. Η τρίτη κατηγορία βασίζεται στα γνωστικά μοντέλα μάθησης, δηλαδή στο πώς συλλέγουμε, αποθηκεύουμε, ερμηνεύουμε, κατανοούμε, θυμόμαστε και χρησιμοποιούμε πληροφορίες. Η τέταρτη ομάδα αποτελείται από μικτές στρατηγικές, που βασίζονται σε διάφορους συνδυασμούς των προηγούμενων τριών κατηγοριών

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...