ΣΔΑ ΘΕ4Ι (2023-24)

ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ Η., ΠΙΤΕΛΗ Ε.

Περιγραφή

Η θεματική ενότητα «Ειδικά Θέματα Στρατηγικής» παρέχει στα διευθυντικά στελέχη επιχειρήσεων το απαραίτητο υπόβαθρο γνώσεων για περαιτέρω εξειδίκευσή τους σε ειδικά θέματα στρατηγικής.

Συγκεκριμένα, τα μαθήματα της Θεματικής Ενότητας είναι τρία.

4Ι.1.Στρατηγικό Μάρκετινγκ

4Ι.2. Στρατηγική Διεθνών Επιχειρήσεων

4Ι.3. Στρατηγικό Μάνατζμεντ

Προστατεύονται όλα τα δικαιώματα

Ενότητες

 

EKPA MARKETING COURSE – 2023-2024

  • Καθηγητης Ηλιας Καραγιαννης, GWU & EKPA, (caraye@gwu.edu)
  • Στρατηγικο Μαρκετινγκ

Καλύπτονται τα ακόλουθα αντικείμενα:

  1. Εισαγωγή στις βασικές έννοιες
    • Ορισμοί, κατηγορίες και μέτρηση στρατηγικων και μεθοδων μαρκετινγκ
  1. Xαρακτηριστικά Μαρκετινγκ
  • Κλαδικά χαρακτηριστικά και ανάπτυξη ικανοτήτων για την παρακολούθηση της τεχνολογικής εξέλιξης από τις επιχειρήσεις
  • Υλικα και αυλα προιοντα και υπηρεσιες
  • Αναλυση αγορων για εντοπισμο ευκαιριων ως αφατων επιθυμιων μεχρι και επεφρασμενων αναγκων
  • Προσδιορισμος στοιχειων στρατηγικης Μαρκετινγκ και στοχευση θυλακων αγορας
  • Μεθοδοι ερευνας αγορας και πιλοτικες / πειραματικες μεθοδοι προσδιορισμου ακαλυπτων θυλακων αγορας
  • Διαχείριση πνευματικής/βιομηχανικής ιδιοκτησίας και αναπτυξη στρατηγικης επωνυμιας
  • Μαρκετινγκ σε νεοφυεις επιχειρησεις εντασης τεχνολογιας
  • Διαχείριση στρατηγικου Μαρκετινγκ σε μεγάλες και σε πολυεθνικές επιχειρήσεις
  • Ψηριακο μαρκετινγκ σαν εργαλειο προωθησης επωνυμιας και αναπτυξη θυλακα αγορας
  1. Δημοσιες και ιδιωτικες διαστασεις Μαρκετινγκ
  • Ο ρόλος του κράτους (ρυθμιστικές ενέργειες, κίνητρα και αντικίνητρα) στην διαμορφωση στρατηγικης μαρκετινγκ
  • ο ρόλος του οικοσυστήματος (ανταγωνιστων, συμπληρωματικων οντοτητων, πελατων και προμηθευτων) στην διαμορφωση στρατηγικης μαρκετινγκ
  1. Μαρκετινγκ, αειφορια και τεχνολογια
  • Κυκλικη οικονομια, οικονομια μοιρασματος, στιγμιαια οικονομια
  • Τεχνητη νοημοσυνη και προηγμενες τεχνικες, μεθοδοι και εργαλεια αειφορου μαρκετινγκ
  1. Αναπτυξη Σχεδιου Μαρκετινγκ
  • Αναλυση καταστασης αγορας
  • Στοχοποιηση θυλακα αγορας
  • Προσδιορισμος SMART στοχων
  • Αναλυση τακτικων
  • Οριοθετηση προυπολογισμου

 Βασικά βιβλιογραφικά βοηθήματα:

  • Καραγιαννης Ηλιας et al (2010). Καινοτομια και Επιχειρηματικοτητα – Θεωρια και Πραξη, Εκδοσεις Σοφια, https://www.esofia.net/vivlio/oikonomika-dioikisi-epiheiriseon/kainotomia-kai-epiheirimatikotita.
  • Βαλβη Θεοδωρα και Καραγιαννης Ηλιας (2019). Καινοτομια Επιχειρηματικου Προτυπου – Θεωρια και Πραξη, Εκδοσεις Δισιγμα, https://disigma.gr/products/kainotomia-epixeirimatikoy-protypou-2i-ekdosi.
  • Carayannis, E.G. (2014). Entrepreneurial Profiles of Creative Destruction. Palgrave Macmillan, London. https://doi.org/10.1057/9781137429834_3.
  • Drucker, P.F. (1985). Innovation and Entrepreneurship. New York: Harper & Row Publishers, Inc.
  • OECD Oslo Manual (2021)
    • https://www.oecd.org/science/inno/2367614.pdf
  • WIPO
  • «Αρχές Μάρκετινγκ» John Fahy και David Jobber,  Εκδόσεις Κριτική 2014
  • «Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ» P. Kotler and K.Keller, Εκδόσεις Κλειδάριθμος 2017
  • «Μάρκετινγκ» Α. Παντουβάκης, Γ. Σιώμκος, Ε. Χρήστου, Εκδόσεις Λιβάνη, 2015
  • «Βασικές Αρχές Μάρκετινγκ» W. Perrualt Jr., J. Cannon, J. McCarthy, Εκδόσεις Πασχαλίδης -  Broken Hill, 2012