Περιγραφή Μαθήματος

Αλγοριθμική Επιχειρησιακή Έρευνα:
1. minimum edge cover - object placement - Games
2. minimum edge cover - Games - Prefetching (experimental)
3. Budget management - k-densest - k-lightest
O στόχος είναι να γίνει μια διαφορετική μοντελοποίηση και να αναπτυχθούν
πολυωνυμικοί αλγόριθμοι για κάποιες ειδικές περιπτώσεις (ελαχιστοποίηση ρίσκου, μεγιστοποίηση
απόδοσης).
4. Budget management - k-sparsest - k-heviest: correlation clustering communities identification (maximum number of clusters)
5. Clustering with cohesion factor - Prefetching (maximum number of clusters)
6. Clustering with max factor - Prefetching (minimum number of clusters)
7. Spanning Trees (Max internal nodes - Hamiltonian Path)
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
Όλες...-
Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2016 - 8:36 μ.μ.