Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Πτυχιακές

DI414  -  Βασίλης Ζησιμόπουλος

No available

Αλγοριθμική Επιχειρησιακή Έρευνα:

1. minimum edge cover - object placement - Games

2. minimum edge cover - Games - Prefetching (experimental)

3. Budget management - k-densest - k-lightest

   O στόχος είναι να γίνει μια διαφορετική μοντελοποίηση και να αναπτυχθούν 
πολυωνυμικοί αλγόριθμοι για κάποιες ειδικές περιπτώσεις (ελαχιστοποίηση ρίσκου, μεγιστοποίηση
απόδοσης).

4. Budget management - k-sparsest - k-heviest: correlation clustering communities identification (maximum number of clusters)

5. Clustering with cohesion factor - Prefetching (maximum number of clusters)

6. Clustering with max factor - Prefetching (minimum number of clusters)

7. Spanning Trees (Max internal nodes - Hamiltonian Path)

 

 

Ενότητες

- Δεν υπάρχουν ενότητες -

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός