Εισαγωγικά για την Π.Δ. βλ. ιστοσελίδα Καθηγητή Μ. Κωνσταντίνου |
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΒΑΜΒΑ | ΒΙΒΛΟΣ ΚΑΙ ΛΑΤΡΕΙΑ | Introduction to the Old Testament (Hebrew Bible) YALE UNIVERSITY | Η δικαιοσύνη του Θεού και η ανθρώπινη δικαιοσύνη ΠΕΜΠΤΟΥΣΙΑ | Η προδοσία στην ευαγγελική αφήγηση ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΕΜΠΤΟΥΣΙΑ βΛ. http://www.pemptousia.gr/video/ioudas-iskariotisprodotis-i-litrotis/ | τα πάθη του Χριστού στα γράμματα και στις τέχνες | ΜΕΛΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΗΣ Solomon ALL IS VANITY! Sung by Demis Roussos Composed by Rugely- Martin | The Byrds - Turn! Turn! Turn! - YouTube ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΗΣ
To everything, turn, turn, turn. There is a season, turn, turn, turn. And a time to every purpose under heaven. A time to be born, a time to die. A time to plant, a time to reap. A time to kill, a time to heal. A time to laugh, a time to weep. | Φαραντούρη ΜΕΛΟΠΟΙΗΜΕΝΟ Άσμα ασμάτων | George Michael - Jesus To A Child - YouTube | «Μεγάλη Πέμπτη»: Το σπαρακτικό μοιρολόι του Νίκου Γκάτσου για τον Χριστό | Ανατρέπεται η κυρίαρχη θεωρία πως οι άνθρωποι είχαν ανάγκη τις θρησκείες για την ανάπτυξη σύνθετων κοινωνιών | ΕΒΡΑΪΚΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ (σεμινάριο) - Ανοικτό μάθημα | Ανθρωπολογία της Μετανάστευσης (SEAD224) | Από Εβραίοι της Ελλάδας σε Έλληνες Εβραίοι. Οι Εβραίοι στο ελληνικό έθνος-κράτος, 1821-1960 | Ψαλμός 137 “Rivers of Babylon,” written and performed by the Jamaican Rocksteady band, The Melodians (1970).
https://www.ancientjewreview.com/articles/2017/7/31/sound-pedagogy | Γυναίκες και βία στη Βίβλο / Women and violence in the Bible | Η παρουσίαση των Σαμαρειτών στις αρχαίες ιουδαϊκές και χριστιανικές πηγές / The representation of the Samaritans in ancient Jewish and Christian sources | Κιθάρα: Μπαγάσας. - Άσιμος Νικόλας - Στίχοι, Συγχορδίες, Video | Διδάσκοντας για τους γνωστούς - άγνωστους. Σχόλια στα κείμενα των Φακέλων του ΜτΘ για τον Ιουδαϊσμό. Χάγκουελ
https://drive.google.com/file/d/1jvE1o3B8zn97plOlFgnEDYPdgpXDfVXs/view | Από Εβραίοι της Ελλάδας σε Έλληνες Εβραίοι: Οι Εβραίοι στο ελληνικό έθνος-κράτος, 1821-1960 | Μ. Καβάλας Ολοκαύτωμα και Ιστορική Μνήμη | Μεταθανάτιες προσδοκίες και πίστη στην ανάσταση στον Ιουδαϊσμό του Δεύτερου Ναού / Afterlife expectations and resurrection in Second Temple Judaism | Οι 12 φυλές του Ισραήλ / The 12 tribes of Israel | Παλαιά Διαθήκη και Προφήτες | Egypt’s Plagues: Undoing Creation (II)
https://weekly.israelbiblecenter.com/egypts-plagues-undoing-creation-part-iii/ | Thank You for Not Making Me a Woman | ΒΙΒΛΙΚΟΣ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΣ Η ΘΥΣΙΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟΝ ΙΣΡΑΗΛ | ΒΙΒΛΟΣ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗ 2012 Beauchief Abbey Lent Lectures: Law and Justice in the Old Testament, 4
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΕΣ 4 ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ | tzimtzum
Because the tzimtzum results in the "empty space" in which spiritual and physical Worlds and ultimately, free will can exist, God is often referred to as "Ha-Makom" (המקום lit. "the Place", "the Omnipresent") in Rabbinic literature ("He is the Place of the World, but the World is not His Place"[1]). Relatedly, Olam — the Hebrew for "World/Realm" — is derived from the root עלם meaning "concealment". This etymology is complementary with the concept of Tzimtzum in that the subsequent spiritual realms and the ultimate physical universe conceal to different degrees the infinite spiritual lifeforce of creation. | ΣΕΦΑΡΙΑ ΜΙΔΡΑΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ | Υπαγε οπίσω μου, Σατανά… – Οι ταινίες για τα Πάθη του Χριστού και ο ρόλος του Διαβόλου |