ΠΕΜΠΤΗ 28/03/2024: ΔΙΑΛΕΞΗ ΜΕ ΘΕΜΑ «Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑΥΛΩΣΗΣ ΣΚΑΦΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ DIGITAL MARKETING”
- Τετάρτη, 27 Μαρτίου 2024 - 9:23 π.μ. -

ΠΕΜΠΤΗ 28/03/2024

ΩΡΑ: 12.00 - ΑΙΘ. Β110 - ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 1 ώρα

ΔΙΑΛΕΞΗ ΜΕ ΘΕΜΑ «Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑΥΛΩΣΗΣ ΣΚΑΦΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ DIGITAL MARKETING”

Η Διάλεξη θα εστιάσει στον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις σκαφών αναψυχής αξιοποιούν τις ψηφιακές τεχνολογίες και τις διαδικτυακές πλατφόρμες για την προώθηση και τη διαχείριση των υπηρεσιών τους. Θα αναλυθεί η διαδικασία ναυλώσεων σκαφών αναψυχής από την αρχή μέχρι το τέλος, συμπεριλαμβανομένης της αναζήτησης και της κράτησης του σκάφους, των στρατηγικών προώθησης και μάρκετινγκ που ακολουθούνται, καθώς και των τεχνολογικών εργαλείων που χρησιμοποιούνται για την αποτελεσματική διαχείριση των κρατήσεων και την επικοινωνία με τους πελάτες.

ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΑΡΘΑ ΓΚΟΡΙΛΑ

Photo link: https://share.icloud.com/photos/0cdmJZA6bCpavlPSwuz5QZJCQ

Η Γκορίλα Μάρθα είναι απόφοιτος του Τμήματος Ναυτιλίας, Εμπορίου και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Από τα πρώτα χρόνια των σπουδών της ασχολήθηκε με το ερευνητικό κομμάτι εστιάζοντας στον τομέα της κρουαζιέρας. Με έντονο ενδιαφέρον για το μάρκετινγκ και κυρίως τους τρόπους βελτίωσης της επικοινωνίας με το κοινό στην ψηφιακή εποχή ολοκληρώνει το Μεταπτυχιακό της στο Digital Marketing του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος.

 Η επαγγελματική της διαδρομή περιλαμβάνει εταιρείες με ενασχόληση στον τομέα των Σκαφών Αναψυχής (Yachting) και πιο συγκεκριμένα στην Ενοικίαση (Chartering) και Πώληση σκαφών αναψυχής. Παράλληλα συνεργάζεται με ακαδημαϊκά ιδρύματα όπως το ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του ΕΚΠΑ και το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου για την προώθηση των δραστηριοτήτων τους.