ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ Α' ΚΥΚΛΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΝ (ακαδ. έτος: 2023-2024)
- Wednesday, July 24, 2024 at 12:53 PM -

Αγαπητές/τοί φοιτήτριες/τές,

Σε συνέχεια της παρουσίασης των διπλωματικών σας εργασιών  παρακαλώ όπως συμπληρώσετε και αποστείλετε μέσω e-mail την βεβαίωση της βιβλιοθήκης (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ_υπάρχει και στα έγγραφα του μαθήματος).

ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΗΣ ΒΕΒΑΙΩΣΗΣ & ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΔΕ ΣΤΗΝ ΠΕΡΓΑΜΟ: 31/08/2024

Παρακαλώ για την συμπλήρωση της βεβαίωσης όπως λάβετε υπόψη τα κάτωθι:

1. Στο πεδίο "Αθήνα, ……………….." συμπληρώνετε την ημερομηνία που παρουσιάσατε την εργασία σας.

2. Στο πεδίο: 1.Βεβαίωση επιτυχούς διεκπεραίωσης μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας, από τη Γραμματεία Τμήματος Οικονομικών Επιστημών συμπληρώνετε ΜΟΝΟ το ονοματεπώνυμό σας, το όνομα πατρός,τον αριθμό μητρώου σας και τον τίτλο της εργασίας σας ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.

3. Στο πεδίο 2α.Υπεύθυνη Δήλωση παραχώρησης στη Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης (ΒΚΠ) της μη αποκλειστικής άδειας διάθεσης της εγκριθείσας προπτυχιακής ή μεταπτυχιακής εργασίας ή διδακτορικής διατριβής μέσω του διαδικτύου και υπεύθυνη δήλωση κατάθεσης πιστού αντιγράφου της σε μορφή pdfσυμπληρώνετε ΜΟΝΟ Ο/Η,το ονοματεπώνυμό σας και το όνομα πατρός.

4. Στο πεδίο .Υπεύθυνη δήλωση, περιορισμού της πρόσβασης στο πλήρες κείμενο. Αφορά μόνο τις μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες, επιλέγετε βάζοντας ένα Χ. και υπογράφετε κάτω δεξιά στο πεδίο: Ο συγγραφέας της εργασίας.

5. Στο πεδίο 3.Βεβαίωση της Βιβλιοθήκης  ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ. 

6. Υπογράφετε μέσω gov/ εναλλακτικά εκτυπώνετε-υπογράφετε και σκανάρετε το έντυπο.

7. Μας στέλνετε με e-mail το έντυπο ως αρχείο pdf (ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΧΘΟΥΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ!!!)

8. Αφού ολοκληρωθεί η παραπάνω διαδικασία ΤΟΤΕ θα μπορείτε να ανεβάσετε την εργασία σας στην ΠΕΡΓΑΜΟ

(βλ. Φοιτητικά Θέματα – MSc Internal Audit, Risk Management & Compliance – NKUA IARC (uoa.gr) --> Β. ΠΕΡΓΑΜΟΣ-Βήμα 2ο: Ροή εργασίας κατά τη διαδικασία ανάρτησης της εργασίας στην πλατφόρμα)

9. ΜΟΛΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΓΑΜΟ ΜΑΣ ΚΟΙΝΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΟ e-mail ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΛΑΒΕΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.

10. Τα δύο αντίτυπα της διπλωματικής εργασίας τα καταθέτετε στην Γραμματεία του ΠΜΣ από 1/10/2024- 30/11/2024 είτε ταχυδρομικά είτε με προσέλευση στη Γραμματεία του ΠΜΣ στη διεύθυνση: Σοφοκλέους 1, στον 5ο όροφο, γραφείο 504 (ΤΚ 10559) ,καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 10:00 μέχρι τις 15:00 κατόπιν επικοινωνίας για την ώρα προσέλευσής σας.

11. Η ενημέρωση για την Ορκωμοσία θα γίνει μόνο μετά την ολοκλήρωση των παρουσιάσεων και του Β' κύκλου

 

Εκ της Γραμματείας