ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Ανακοινώσεις

Τα SOS
- Πέμπτη, 6 Ιουνίου 2024 - 2:40 π.μ. -

Τα  SOS της γραπτής εξέτασης στο μάθημα της Ε.Α.

  1. Το τρίγωνο της επικοινωνίας (κεφ.1).
  2. Ιατρικό και κοινωνικό μοντέλο της αναπηρίας (κεφ. 1).
  3. Η περίπτωση του Victor και η περίπτωση της Keller (κεφ. 3).
  4. ΚΕ.Δ.Δ.Υ./ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. (σ. 195).
  5. ΕΠΕ: Εξατομικευμένο Πρόγραμμα Εκπαίδευσης (από σελ. 164).
  6. Εξατομικευμένο Σχέδιο Οικογενειακών Υπηρεσιών (ΕΣΟΥ) (κεφ. 6).
  7. PORTAGE (κεφ. 6).
  8. Παράλληλη στήριξη. (κεφ. 8, σ. 268).
  9. Σχολικές Μονάδες Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (κεφ. 8, από σελ. 278).
  10. Εξατομικευμένο Σχέδιο Μετάβασης. (κεφ.8, σσ. 295-297).
  11. Διδακτικές στρατηγικές που υποστηρίζουν τη διαφοροποίηση (κεφ. 9).
  12. Οι βασικές διαστάσεις της σχολικής ενσωμάτωσης/ένταξης/συμπερίληψης (κεφ. 9).
  13. Πώς οικοδομείται ένα ενταξιακό σχολείο (κεφ. 9).
  14. Παγκόσμια Συνέδρια και Πρωτοβουλίες για τη σχολική, κοινωνική και οικονομική Ένταξη των ατόμων με αναπηρία ή/και ειδικές ανάγκες (βλ. ενότητα 9.3., σ. 318).
  15. Η Θεωρία του Νου (κεφ. 12).
  16. TEACCH (κεφ. 12).
  17. Συναισθηματικές δυσκολίες παιδιών με Ε.Μ.Δ. (σσ. 596-598).
  18. Παιδιά με ΕΤΕ: Επιπτώσεις στο σχολικό πρόγραμμα (κεφ. 15).