Ύλη Εξετάσεων μαθήματος «Αναλυτικά Προγράμματα & Διδασκαλία»<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Εαρινό εξάμηνο 2010 – 2011
· Εννοιολογική αποσαφήνιση και είδη ΑΠ.
- Μοντέλα Ανάπτυξης Προγραμμάτων
Θετικιστικός προσανατολισμός: Tyler
Ερμηνευτικός προσανατολισμός: Stenhouse
Κριτικός προσανατολισμός: Freire – Apple
Το Παραπρόγραμμα
· Ο εκπαιδευτικός και το Αναλυτικό Πρόγραμμα.
Ανοικτά και Κλειστά Αναλυτικά Προγράμματα
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού
Εκπαιδευτικός και προσωπική εκπαιδευτική θεωρία
· Από τη νεωτερική στη μετανεωτερική προσέγγιση του ΑΠ
Σύγχρονα Ερωτήματα για την εκπαίδευση και το ΑΠ
· Αναλυτικό Πρόγραμμα – διαθεματικότητα – μέθοδος project
· Αναλυτικό Πρόγραμμα και Διαφοροποιημένη Παιδαγωγική
· ΑΠ Προσχολικής Αγωγής