12.11.08 Πέμπτη, 13 Νοεμβρίου 2008 - 12:00 π.μ.
Κοινωνικοπολιτισμικές προσεγγίσεις της μάθησης.
Ανάπτυξη μιας πολιτισμικής προσέγγισης της ψυχολογίας της μάθησης.Επίδραση εξωτερικού
πολιτισμικού περιβάλλοντοςΕσωτερικές νοητικές
εκδηλώσεις του πολιτισμού.
Παρουσίαση
θεωρίας του Vygotsky.
Κοινωνική προέλευση
ατομικής ψυχικής λειτουργικότηταςΧρήση αναπτυξιακής ή
γενετικής μεθόδουΧρησιμοποίηση της
κουλτούρας από τον VygotskyΠροβλήματα και προοπτικές
Έννοια επικείμενης
ανάπτυξηςΕπιδράσεις στην εκπαίδευση
Παρουσίαση
βασικών αρχών θεωρίας της εγκαθιδρυμένης μάθησης (Situated Cognition).
Διάλεξη:
Μελέτη
/ Παρουσιάσεις
Vygotsky, L.S., Νους στην κοινωνία, επιμ. Βοσνιάδου Σ., εκδ. Gutenberg.Wertsch, J.V. & Tulviste, P. Ο L.S.Vygotsky και
η σύγχρονη αναπτυξιακή ψυχολογία. Στο Αναπτυξιακή
Ψυχολογία: Παρελθόν, παρόν και μέλλον., επιμ. Κουγιουμτζάκης Γ.,
Πανεπιστημιακές εκδόσεις Κρήτης.Βοσνιάδου Σ. (1994).
Είμαστε έτοιμοι για μια πολιτισμική προσέγγιση της ψυχολογίας της μάθησης;
Στο Κοινωνιο-γνωστική προσέγγιση και
διδακτικές διαδικασίες της μάθησης των φυσικών και λογικο-μαθηματικών
εννοιών στο σχολείο., επιμ. Παπαμιχαήλ Γ., εκδ. Gutenberg.Carraher, T.N., Carraher, D.W., & Schliemann, A.D. Τα μαθηματικά στους δρόμους και
τα σχολεία. Στο Η Ψυχολογία των
Μαθηματικών, επιμ. Σ.Βοσνιάδου, εκδ. Gutenberg, σελ. 111-127.
|