73ΦΛΣ208 (Νεότερη Ευρωπαϊκή Φι) | Μιχαήλ Πάγκαλος |
| Eισαγωγή στις Ψηφιακές Ανθρωπιστικές Επιστήμες (74TEK911) (74TEK911) | Μαρία Παπαδοπούλου |
| TEK-213 Το ψηφιακό παιχνίδι ως νέος γραμματισμός (EDS213) | Μαριάνθη Γριζιώτη, Χρόνης Κυνηγός |
| Αισθητικές Προσεγγίσεις στη Μουσειακή Εκπαίδευση (74ΤΕΚ901) | Λαμπρινή Εξάρχου |
| Αναλυτικά Προγράμματα-1 (74ΤΕΚ009) (74ΤΕΚ009) | Δημήτριος Φωτεινός |
| Από το Αναλυτικό Πρόγραμμα και το Σχολικό Εγχειρίδιο στη Διδακτική Πράξη (74ΤΕΚ111) | Αντώνιος Μπούρας |
| Από το αναλυτικό πρόγραμμα και το σχολικό εγχειρίδιο στη διδακτική πράξη (74ΤΕΚ111) | Μαρίζα Φουντοπούλου |
| Γλωσσική Ανάπτυξη ( ΨΧ34) | Ασημίνα Ράλλη |
| Διασφάλιση Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση και Φοιτητική Συμμετοχή (74ΤΕΚ909) | Ολυμπία Παπαϊωάννου |
| Διαχείριση Σχολικής Τάξης (74ΤΕΚ902) | Αντώνιος Μπούρας |
| Ιστορία Νεώτερης Ευρωπαϊκής Φιλοσοφίας (ΦΣ16) | Ευάγγελος Πρωτοπαπαδάκης |
| Καλλιέργεια πρακτικών γραμματισμού: Παραγωγή και πρόσληψη κειμένων (PPP825) | Αθανάσιος Μιχάλης |
| Ομάδα Ακαδημαϊκού Συμβούλου Αντωνίου Μπούρα (EDS181) | Αντώνιος Μπούρας |
| ΦΣ 104 - ΑΡΧΑΙΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ Γ' : ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΡΩΜΑΪΚΩΝ ΧΡΟΝΩΝ (PPP672) | Γεώργιος Αραμπατζής |
| ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ (ΨΧ42) | Φρόσω Μόττη-Στεφανίδη |
| ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΙΝΗΤΡΩΝ (PPP387) | Φωτεινή Πολυχρόνη |
|