ΤύποςAρχείο ΕπάνωΜέγεθοςΗμερομηνία
ΤΕΡΤΥΛΙΑΝΟΣ  28/10/18 
ΠΡΟΦΗΤΕΣ -ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ  28/10/18 
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ 2023  14/12/22 
ΝΕΑ ΕΓΓΡΑΦΑ  20/1/22 
ΝΕΑ ΒΙΒΛΙΑ 2023  5/12/22 
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΕΣ  9/3/23 
ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙΝΗΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ  31/12/23 
ΨΥΧΗ ΣΤΗ ΒΙΒΛΟ 20.27 KB15/12/16
ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ Α'ΠΡΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΣ (Α'ΘΕΣ 2,14-16) ΧΑΡ.ΑΤΜΑΤΖΙΔΗΣ.pdf 513.15 KB22/2/23
ΤΙΜΩΡΙΑ ΕΩΣ ΤΡΙΤΗΣ ΓΕΝΕΑΣ;;;; 2.85 MB15/12/16
ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ - ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΒΙΒΛΟΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ.docx 268.32 KB13/2/23
ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΟΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ Σ.Δεσπότης - Λ. Δομέστιχος 12.61 MB18/12/21
ΣΤΟΓΙΑΝΝΙΔΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΥΣΧΕΤΙΣΗΣ (ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ) 76.71 MB29/11/22
ΣΔΕΣΠΟΤΗΣ, ΑΓΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΣ 1.31 MB18/12/21
ΣΔΕΣΠΟΤΗΣ - ΙΓΡΗΓΟΡΑΚΗ ΒΙΒΛΟΣ ΩΣ FACEBOOK.doc 3.55 MB18/12/21
Σ.ΔΕΣΠΟΤΗΣ, ΑΝΑΨΗΛΑΦΩΝΤΑΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΠΟΧΗΣ ΚΑΙΝΟ.docx 1.39 MB1/10/22
Σ.ΔΕΣΠΟΤΗΣ - ΛΟΥΚΑΣ ΖΙΑΡΡΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΒΙβΛΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΕΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥ (ΜΕΤΑ ΚΟΡΩΝΟΙΟ) 203.79 KB27/9/22
Σ. ΔΕΣΠΟΤΗΣ, ΒΙΒΛΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ Θεός αν είσαι … γιατί δεν μας λυπάσαι;.docx 138.68 KB14/12/22
Σ. ΔΕΣΠΟΤΗ, ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ (ΕΠΙΣΗΜΟ ΚΕΙΜΕΝΟ) 3.21 MB22/6/23
Σ. ΔΕΣΠΟΤΗ ΠΑΡΑΒΟΛΕΣ ΣΑΜΑΡΕΙΤΗ ΚΑΙ ΑΣΩΤΟΥ.doc 1.31 MB17/2/23
ΠΡΙΝ ΠΑΡΑΔΩΣΩ ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΜΟΥ.docx 27.29 KB10/12/22
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΤΗ ΒΙΒΛΟ ΝΕΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 2023.pptx 4.21 MB16/11/23
Παρουσίαση PARABEL.pptx 86.14 KB16/2/22
ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΚΥΠΡΟΥ 28.45 KB1/10/22
ΠΑΡΑΒΟΛΗ-ΑΣΚΗΣΕΙΣ (Επιδιορθωμένο).docx 65.14 KB2/12/22
ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 2022.pptx 98.83 KB31/5/22
ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ Η ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.pdf 348.73 KB22/2/23
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ 5. Σχεδιασμός Μάθησης_Παιδαγωγικά ζητήματα.pptx 110.53 KB25/9/22
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ 4. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.pptx 64.89 KB25/9/22
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ 3. ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ.pptx 107.73 KB25/9/22
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ 2. Μέθοδοι και τεχνικές διδασκαλίες-Δραστηριότητες.pptx 1.4 MB25/9/22
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ 1. Ανάπτυξη του Περιεχομένου (Θεματικά Πεδία και Σπειροειδής Ανάπτυξη).pptx 2.31 MB25/9/22
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ 01 ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΟΥ ΟΜΑΔΑΣ 1.7 MB25/9/22
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ 0. ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ 438.99 KB25/9/22
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ 0. ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΟΝΗΣΗ 3.3 MB25/9/22
ΟΡΘ50 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ - ΠΤΩΣΗ - ΒΑΒΕΛ - ΑΓΑΡ - ΜΕΛΕΤΗ ΒΙΒΛΟΥ.docx 9.64 MB5/2/23
ΝΕΟ ΑΡΘΡΟ ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΑΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΥΛΟΣ.docx 67.36 KB2/12/22
Μετάληψη-Παρουσίαση ΕΣΧΑΤΗ ΒΙΒΛΟΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ [Αυτόματη αποθήκευση].pptx 1.2 MB16/2/22
ΜΕΘΟΔΟΙ ΒΙΒΛΙΚΗΣ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ (γερμαν.) 97 KB23/7/15
ΚΥΠΡΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΙΠΕ 2023 ΚΑΙΝΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΒΙΒΛΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ (ΚΕΙΜΕΝΟ) ΤΕΛΙΚΟ1.docx 6.46 MB9/11/23
ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 1.13 MB23/11/14
ΙΠΕ Σ.ΔΕΣΠΟΤΗΣ ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΑΥΛΟ
άκου και τις σχετικές συνεντεύξεις μου στο http://scholar.uoa.gr/sotdespo/presentations
1.24 MB2/8/22
ΙΠΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Η ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΗΧΗΣΗ (ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ) 2.27 MB3/3/22
ΙΠΕ Κ. ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ, ΓΕΝΕΣΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 3.59 MB18/12/21
ΙΠΕ ΒΙΒΛΟΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ (ΚΟΙΤΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΥΠΡΟΣ 2023...) 12.68 MB9/11/23
ΙΠΕ Α.ΑΚΡΙΔΑΣ ΒΙΒΛΙΚΑ ΜΟΤΙΒΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 10.54 MB18/12/21
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΘΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ;;;; 94.44 KB15/12/16
Η Θεολογία στον σύγχρονο Ευρωπαϊκό Πολιτισμό με τη ματιά ενός Βιβλικού Θεολόγου και ενός εικαστικού νέων Μέσων: Ο «Υιός του Ανθρώπου» (Deus Homo) των Ευαγγελίων και ο Homo Deus του Harari. Σκέψεις για το μέλλον ενός Τμήματος Θεολογίας Κοινωνικής και Θρησκειολογίας
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΣ ΤΟΜΟΣ 1. Σ. Δεσπότης (κά.), Η Θεολογία συναντά τις άλλες Επιστήμες και Τέχνες. Σάββατο 28..05.2022. Αθήνα 2023, 129-178.
4.86 MB2/12/22
ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΠΑΙΔΙΟΥ
«Δι᾿ ἡμᾶς γὰρ ἐγεννήθη παιδίον νέον, ὁ πρὸ αἰώνων Θεός.» Ένας από τους κυριότερους ύμνους των Χριστουγέννων καταλήγει σ’ αυτά τα λόγια, ταυτίζοντας το βρέφος που γεννήθηκε στο σπήλαιο της Βηθλεέμ με τον «πρὸ αἰώνων Θεό». Ο ύμνος αυτός συνετέθη τον έκτο αιώνα από τον περίφημο Βυζαντινό υμνογράφο Ρωμανό το Μελωδό: Ἡ Παρθένος σήμερον, τὸν ὑπερούσιον τίκτει καὶ ἡ γῆ τὸ σπήλαιον τῷ ἀπροσίτῳ προσάγει· ἄγγελοι μετὰ ποιμένων δοξολογοῦσι· μάγοι δὲ μετὰ ἀστέρος ὁδοιποροῦσι· δι᾿ ἡμᾶς γὰρ ἐγεννήθη παιδίον νέον, ὁ πρὸ αἰώνων Θεός. (Κοντάκιον Χριστουγέννων) Το παιδί ως Θεός, ο Θεός ως παιδί… Γιατί δημιουργείται αυτή η ζωηρή συγκίνηση την περίοδο των Χριστουγέννων όταν οι άνθρωποι, ακόμη και αυτοί με χλιαρή πίστη ή ακόμη και οι άθεοι, παρατηρούν αυτό το μοναδικό, ασύγκριτο θέαμα της νεαρής μητέρας να κρατά το παιδί στην αγκαλιά της, και γύρω τους οι «Μάγοι οἱ ἀπὸ Ἀνατολῶν», οι ποιμένες, δροσεροί από τη νυχτερινή τους σκοπιά στους αγρούς, τα ζώα, ο ανοιχτός ουρανός, ο αστέρας; Γιατί είμαστε τόσο βέβαιοι, αλλά και συνεχώς ανακαλύπτουμε, πώς σ’ αυτόν το θλιβερό πλανήτη μας δεν υπάρχει τίποτε ομορφότερο και πιο χαρμόσυνο απ’ αυτό το θέαμα, που το πέρασμα των αιώνων αποδείχτηκε ανίκανο να ξεριζώσει από τη μνήμη μας; Επιστρέφουμε σ’ αυτό το θέαμα οποτεδήποτε δεν έχουμε άλλο καταφύγιο, οποτεδήποτε έχουμε βάσανα στη ζωή, και αναζητούμε αυτό που θα μας ελευθερώσει. Όμως στην ευαγγελική διήγηση για τη γέννηση του Ιησού Χριστού, η μητέρα και το παιδί δε λένε ούτε μία λέξη, ωσάν οι λέξεις να είναι περιττές, επειδή καμιά λέξη δεν μπορεί να ερμηνεύσει, να ορίσει ή να εκφράσει το νόημα όσων έλαβαν μέρος και εκπληρώθηκαν εκείνη τη νύχτα. Και παρ’ όλα αυτά χρησιμοποιούμε λέξεις εδώ, όχι για να εξηγήσουμε ή να ερμηνεύσουμε, αλλά επειδή, όπως η Γραφή λέει, «ἐκ γὰρ τοῦ περισσεύματος τῆς καρδίας τὸ στόμα λαλεί» (Ματθ. 12, 34). Είναι αδύνατο κάποιος, που ξεχειλίζει η καρδιά του, να μη μοιραστεί με άλλους τα βιώματά του. Οι λέξεις «παιδίον» και «Θεός» είναι οι πλέον αποκαλυπτικές για το μυστήριο των Χριστουγέννων. Κατά κάποιο τρόπο, είναι ένα μυστήριο που απευθύνεται στο παιδί που συνεχίζει να ζει μυστικά μέσα σε κάθε ενήλικα, στο παιδί που συνεχίζει να ακούει ό,τι ο ενήλικας έχει πάψει να ακούει, και που ανταποκρίνεται με μια χαρά, που ο ενήλικας, μέσα στον γήινο, υπερώριμο, κουρασμένο και κυνικό κόσμο που ζει, αδυνατεί να νιώσει. Μάλιστα, τα Χριστούγεννα είναι μια γιορτή για τα παιδιά, όχι μόνο εξαιτίας του χριστουγεννιάτικου δένδρου που διακοσμούμε και φωτίζουμε, αλλά μ’ έναν πολύ βαθύτερο τρόπο, και μόνο τα παιδιά δεν ξαφνιάζονται για το ότι, όταν ο Θεός κατέρχεται στη γη, έρχεται ως παιδί. Αυτή η εικόνα του Θεού ως παιδιού συνεχίζει να λάμπει μέσα από τις εικόνες και τα αναρίθμητα έργα τέχνης, φανερώνοντας πως ό,τι είναι ουσιαστικότερο και πλέον χαρμόσυνο στο Χριστιανισμό βρίσκεται ακριβώς εδώ, σ’ αυτήν την αιώνια παιδικότητα του Θεού. Οι ενήλικες, ακόμη και αυτοί που «συμπαθούν περισσότερο τα θρησκευτικά θέματα»,περιμένουν και προσδοκούν από τη θρησκεία να δώσει εξηγήσεις και αναλύσεις· τη θέλουν έξυπνη και σοβαρή. Οι αντίπαλοί της είναι εξίσου σοβαροί, και, τελικά, τόσο βαρετοί, καθώς αντιμετωπίζουν τη θρησκεία μ’ ένα χαλάζι από «ορθολογικές» σφαίρες. Στην κοινωνία μας δεν υπάρχει καμιά φράση που να μεταφέρει καλύτερα την περιφρόνησή μας από το να χαρακτηρίσουμε κάτι λέγοντας πώς «είναι παιδιάστικο». Μ’ άλλα λόγια, δεν είναι για τους ενήλικες, τους έξυπνους και σοβαρούς. Έτσι τα παιδιά μεγαλώνουν και γίνονται εξίσου σοβαρά και βαρετά. Ο Χριστός όμως είπε, «γένησθε ὡς τὰ παιδία» (Ματθ. 18,3). Τί σημαίνει αυτό; Τί λείπει από τους ενήλικες, ή καλύτερα, τι έχει στραγγαλισθεί, καταπνιγεί, εκμηδενισθεί από ένα παχύ στρώμα ενηλικιότητας; Δεν είναι πάνω απ’ όλα αυτή η ικανότητα, η τόσο χαρακτηριστική των παιδιών, να θαυμάζουν, να αγαλλιούν και το πιο σπουδαίο να είναι γνήσια στη χαρά και στη λύπη; Η ενηλικίωση στραγγαλίζει επίσης την ικανότητα να εμπιστεύεσαι, να αυτοεγκαταλείπεσαι, να αφήνεσαι τελείως στην αγάπη και να πιστεύεις με όλη σου την ύπαρξη. Τελικά τα παιδιά παίρνουν στα σοβαρά ό,τι οι ενήλικες δεν μπορούν πλέον να αποδεχθούν: τα όνειρα, αυτά που διασπούν την καθημερινή μας εμπειρία και την κυνική μας καχυποψία, αυτό το βαθύ μυστήριο του κόσμου και κάθετι που αποκαλύπτεται στους αγίους, στα παιδιά και στους ποιητές. Έτσι μόνο όταν εισχωρήσουμε στο παιδί που ζει κρυμμένο μέσα μας, μπορούμε να κάνουμε δικό μας το χαρμόσυνο μυστήριο του Θεού που έρχεται προς εμάς «ὡς παιδίον». Το παιδί δε διαθέτει ούτε κύρος ούτε εξουσία· όμως η απουσία ακριβώς του κύρους το αναδεικνύει σε βασιλιά· πηγή της βαθιάς του δύναμης είναι η ανικανότητα να υπερασπιστεί τον εαυτό του και η τρωτότητά του. Το παιδί σ’ αυτή τη μακρινή σπηλιά της Βηθλεέμ δεν έχει επιθυμία ώστε να το φοβόμαστε· εισέρχεται στις καρδιές μας χωρίς να μας εκφοβίζει, χωρίς να επιδεικνύει το κύρος και τη δύναμή του, αλλά μόνο με την αγάπη. Μας δίνεται ως παιδί, και μόνο ως παιδιά μπορούμε με τη σειρά μας να το αγαπήσουμε και να δοθούμε σ’ αυτό. Ο κόσμος κυβερνάται από τη δύναμη και την εξουσία, από το φόβο και την κυριαρχία. το «παιδίον Θεός» μας απελευθερώνει απ’ όλα αυτά. Το μόνο που επιθυμεί από μας είναι η αγάπη μας, που προσφέρεται με ελευθερία και χαρά· το μόνο που επιθυμεί από μας είναι να του δώσουμε την καρδιά μας. Και τη δίνουμε σ’ ένα ανυπεράσπιστο παιδί, που εμπνέει όμως τεράστια εμπιστοσύνη. Με τη γιορτή των Χριστουγέννων η Εκκλησία μας αποκαλύπτει ένα μυστήριο χαράς: το μυστήριο μιας ελεύθερα προσφερόμενης αγάπης που δεν επιβάλλεται σε κανένα. Μιας αγάπης ικανής να δει, να αναγνωρίσει και να αγαπήσει το Θεό στο πρόσωπο του θείου Παιδιού, και να γίνει έτσι δώρο μιας νέας ζωής. ----------------------- π. Αλέξανδρος Σμέμαν : " Εορτολόγιο – Ετήσιος εκκλησιαστικός κύκλος• Εκδόσεις Ακρίτας Αθήνα 2005 "
60.63 KB31/12/23
ΕΠΙΣΤΟΛΗ - ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ ΣΤΟ "ΒΙΒΛΟΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ" (ΝΕΟ ΠΜΣ 2023)
Συνδεθείτε στο βάιμπερ https://invite.viber.com/?g=t9CyIx32UEtNdLbq7L7mywfmOz3MIG_9
20.26 KB23/11/22
ΕΙΚΟΝΑ - ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑ -ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΣΜΟΣ και ΑΛΛΑ ΒΙΒΛΙΚΑ μετά την ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 20.ppt 19.06 MB13/1/22
ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ Σ. ΔΕΣΠΟΤΗΣ: ΒΙΒΛΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2022 6.47 MB1/12/22
ΕΑΠ Γ ΕΡΓΑΣΙΑ 2022 ΜΕ ΕΞΩΦΥΛΛΑ 103.19 MB2/3/22
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΟΥ 82.51 KB17/2/23
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ: HANS KUENG H ΑΡΧΗ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ 1.43 MB6/2/23
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ.rar 4.78 MB12/10/22
ΓΑΜΟΣ ΤΗΣ ΚΑΝΑ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΡΑΖΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗ.docx 258.96 KB12/12/22
ΒΙΒΛΙΟ ΑΒΡΑΑΜ ΣΤΑ ΕΒΡΑΙΚΑ Abraham Book.pdf 1.12 MB12/11/23
ΑΤΛΑΣ ΒΙΒΛΟΥ 20.9 MB16/10/14
ΑΣΥΛΟ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΜΑΣΤΕΡ ΔΕΛΑΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ (ΕΠΟΠΤΕΙΑ Σ. ΔΕΣΠΟΤΗ ΕΑΠ).docx 495.02 KB27/9/22
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΚΑΙ ΙΟΥΔΑΙΟΙ (ΚΕΙΜΕΝΟ) 168.23 KB15/12/16
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΚΑΙ ΙΟΥΔΑΙΟΙ 1.61 MB15/12/16
O ΚΑΝΟΝΑΣ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ M.KΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.DOC 228.5 KB22/2/23
Nikitaidis Nikolaos_ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΙΗΣΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝDE_EKE50_final.pdf 3.49 MB18/12/21
Material Aspects of Reading in Ancient and Medieval Cultures.pdf 2.88 MB2/12/22
Erzählungen mit Bildern visualisieren.pdf 9.59 MB29/11/22
Erzählungen mit Bewegungen und darstellendem Spiel nachempfinden.pdf 7.65 MB29/11/22
Erzählungen mit allen Sinnen inszenieren und wahrnehmen.pdf 2.98 MB29/11/22
ELEARNING ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 34.5 KB18/12/21
ELEARNING ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ 18.81 KB18/12/21
ELEARNING ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ 75.57 KB18/12/21
ELEARNING ΒΙΒΛΙΚΑ ΜΟΤΙΒΑ ΖΩΗΣ (2905-C1-U1) 4.28 MB3/3/22
ELEARNING ΒΙΒΛΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ (2905-C1-U1)
το πρόγραμμα “Θρησκευτική Αγωγή: Σύγχρονες Προσεγγίσεις Διδασκαλίας και Μάθησης” είναι διαθέσιμο και μπορείτε να το εντοπίσετε στο link: https://elearningekpa.gr/courses/thriskeutiki-agogi-sugxrones-proseggiseis-didaskalias-kai-mathisis
2.89 MB3/3/22
ELEARNING ΑΝΙΧΝΕΥΟΝΤΑΣ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΥ 2905-C1-U4 3.5 MB3/3/22
ELEARNING ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΒΙΒΛΟΥ TON 21o (2905-C1-U1) 1.76 MB3/3/22