Τύπος ΚάτωAρχείοΜέγεθοςΗμερομηνία
02. Acquiring experience in pathology predominantly from what you see, not from what you read: the HIPON e learning platform.
Adv Med Educ Pract 6: 439-45, 2015 - HIPON PubMed article
3.55 MB15/8/16
10. H ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΦΟΙΤΗΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΜΕΛΕΤΗΣ ΙΣΤΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ Α' ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΑΤΟΜΙΚΗΣ
Δημοσίευση στο "BMC Medical Education" (2023) 23:42.
984.03 KB19/1/23
08. Συμμετέχω στη σύγχρονη τηλεκπαίδευση ή απλώς την παρακολουθώ παθητικά;
Πλήρες άρθρο δημοσιευμένο στα Πρακτικά του 7ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας.
676.64 KB4/4/22
07. EVALUATING E-LEARNING IN THE PATHOLOGY COURSE DURING THE COVID-19 PANDEMIC
Δημοσίευση στο "Advances in Medical Education and Practice" 2022:13 285–300
2.87 MB30/3/22
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΗΧΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ HIPON 361.93 KB15/8/16
12. H ΣΕΙΡΑ ΤΗΛΕΜΑΘΗΜΑΤΩΝ "ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ": ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΑΤΟΜΙΚΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΚΛΙΝΙΚΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Δημοσίευση στο "Μedical Science Educator"
290.17 KB17/3/23
11. O ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Δημοσιευμένος σχολιασμός κατόπιν προσκλήσεως στο "Research & Reviews: Journal of Medical and Health Sciences"
489.19 KB23/4/23
ΠΡΩΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΗΧΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ HIPON 353.9 KB15/8/16
09. Asynchronous E‑learning after Synchronous E‑learning in the Pathology Course. When is the proper time for this transition?
Journal of Education and Health Promotion | Volume 11 | June 2022
722.71 KB13/7/22
06. ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΟΜΟΧΡΟΝΗ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Δημοσίευση στο "Advances in Medical Education and Practice" 2021:12 1081–1091
2.37 MB21/9/21
03. Implementation of Experiential Learning in Pathology
Publication on the Impact of HIPΟΝ Project Concept and Attainment
3.79 MB15/8/16
05. Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ
Δημοσίευση στο "JOURNAL OF CONTEMPORARY MEDICAL EDUCATION" 2020 VOL 10, NO. 5, PAGE 142-146
948.84 KB25/10/20
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ HIPON
Υλικό προφορικής ανακοίνωσης στο 15ο Πανελλήνιο Συνέδριο Παθολογικής Ανατομικής
22.6 MB14/9/18
ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ερεθίσματα για θεσμοθέτηση αρχών διδασκαλίας της Ιατρικής. Α.Χ.Λάζαρης
15.04 MB21/9/21
04. THE TEACHING PROCESS IS A SHARING PROCESS - ΔΙΔΑΣΚΩ ΑΡΑ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ
Considerations ( inevitably on a theoretical basis ) about the incentives, the work and the influence of the modern teacher. Προβληματισμοί ( αναπόφευκτα σε θεωρητική βάση ) για τα κίνητρα, το έργο και την επίδραση του σύγχρονου δασκάλου.
3.56 MB15/8/16
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ
Α. Χ. Λάζαρης
6.61 MB4/11/18
ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ ΔΙΔΑΓΜΑΤΑ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ
Διαφάνειες ομιλίας Καθ. Α.Χ.Λάζαρη στο πλαίσιο των διαδικτυακών μαθημάτων "Υγεία & Θρησκεία". Aρχείο βίντεο διαθέσιμο μέσω του ιστοτόπου https://healthandreligion.gr/ και του YouTube ( https://www.youtube.com/watch?v=tji0iJQP6ok )
19.63 MB31/3/24
01. ΑPPLYING EXPERIENTIAL LEARNING IN HISTOPATHOLOGY: THE HIPON e PLATFORM
ΑΡΧΕΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑ: H ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ HIPON
39.54 MB15/8/16