ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΤΟΜΙΚΗ Ι & ΙΙ
Έγγραφα
Αρχικός κατάλογος » 4.01. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΤΟΜΙΚΗ ( ΑΡΧΗ ΔΙΔΑΚΤΕΑΣ ΥΛΗΣ 4ου εξαμήνου ) » EDUCATION IN PATHOLOGY - CONTEMPORARY EDUCATIONAL PLANNING CONSIDERATIONS - ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΤΟΜΙΚΗ - ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ EKΠAIΔEYTIKOI ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΙ
Harmonization of academic and experiential teaching methods. A.C.Lazaris - Εναρμόνιση ακαδημαϊκού και βιωματικού τρόπου διδασκαλίας. Α.Χ.Λάζαρης
Τύπος | Aρχείο ![]() | Μέγεθος | Ημερομηνία | |
---|---|---|---|---|
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΗΧΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ HIPON | 361.93 KB | 15/8/16 | ||
ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Ερεθίσματα για θεσμοθέτηση αρχών διδασκαλίας της Ιατρικής. Α.Χ.Λάζαρης | 15.04 MB | 21/9/21 | ||
ΠΡΩΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΗΧΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ HIPON | 353.9 KB | 15/8/16 | ||
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ HIPON Υλικό προφορικής ανακοίνωσης στο 15ο Πανελλήνιο Συνέδριο Παθολογικής Ανατομικής | 22.6 MB | 14/9/18 | ||
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ Α. Χ. Λάζαρης | 6.61 MB | 4/11/18 | ||
12. H ΣΕΙΡΑ ΤΗΛΕΜΑΘΗΜΑΤΩΝ "ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ": ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΑΤΟΜΙΚΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΚΛΙΝΙΚΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ Δημοσίευση στο "Μedical Science Educator" | 290.17 KB | 17/3/23 | ||
11. O ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Δημοσιευμένος σχολιασμός κατόπιν προσκλήσεως στο "Research & Reviews: Journal of Medical and Health Sciences" | 489.19 KB | 23/4/23 | ||
10. H ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΦΟΙΤΗΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΜΕΛΕΤΗΣ ΙΣΤΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ Α' ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΑΤΟΜΙΚΗΣ Δημοσίευση στο "BMC Medical Education" (2023) 23:42. | 984.03 KB | 19/1/23 | ||
09. Asynchronous E‑learning after Synchronous E‑learning in the Pathology Course. When is the proper time for this transition? Journal of Education and Health Promotion | Volume 11 | June 2022 | 722.71 KB | 13/7/22 | ||
08. Συμμετέχω στη σύγχρονη τηλεκπαίδευση ή απλώς την παρακολουθώ παθητικά; Πλήρες άρθρο δημοσιευμένο στα Πρακτικά του 7ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας. | 676.64 KB | 4/4/22 | ||
07. EVALUATING E-LEARNING IN THE PATHOLOGY COURSE DURING THE COVID-19 PANDEMIC Δημοσίευση στο "Advances in Medical Education and Practice" 2022:13 285–300 | 2.87 MB | 30/3/22 | ||
06. ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΟΜΟΧΡΟΝΗ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Δημοσίευση στο "Advances in Medical Education and Practice" 2021:12 1081–1091 | 2.37 MB | 21/9/21 | ||
05. Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ Δημοσίευση στο "JOURNAL OF CONTEMPORARY MEDICAL EDUCATION" 2020 VOL 10, NO. 5, PAGE 142-146 | 948.84 KB | 25/10/20 | ||
04. THE TEACHING PROCESS IS A SHARING PROCESS - ΔΙΔΑΣΚΩ ΑΡΑ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ Considerations ( inevitably on a theoretical basis ) about the incentives, the work and the influence of the modern teacher. Προβληματισμοί ( αναπόφευκτα σε θεωρητική βάση ) για τα κίνητρα, το έργο και την επίδραση του σύγχρονου δασκάλου. | 3.56 MB | 15/8/16 | ||
03. Implementation of Experiential Learning in Pathology Publication on the Impact of HIPΟΝ Project Concept and Attainment | 3.79 MB | 15/8/16 | ||
02. Acquiring experience in pathology predominantly from what you see, not from what you read: the HIPON e learning platform. Adv Med Educ Pract 6: 439-45, 2015 - HIPON PubMed article | 3.55 MB | 15/8/16 | ||
01. ΑPPLYING EXPERIENTIAL LEARNING IN HISTOPATHOLOGY: THE HIPON e PLATFORM ΑΡΧΕΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑ: H ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ HIPON | 39.54 MB | 15/8/16 |