Σχεδιασμός εκπαιδευτικού έργου στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής μονάδας
Ευανθία-Έλλη Μηλίγκου
ΠΔ 216 Τμήμα: Φ.Π.Ψ.
Μάθημα: Σχεδιασμός εκπαιδευτικού έργου στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής μονάδας 2017-18 ( διδάσκουσα: Ε. Μηλίγκου )
Α) Εκπαιδευτικό σύστημα και εκπαιδευτικό έργο
1. Το εκπαιδευτικό σύστημα – η εκπαιδευτική μονάδα – η εκπαιδευτική διαδικασία – το εκπαιδευτικό έργο
2. Εκπαιδευτικό έργο και εκπαιδευτικός: το εκπαιδευτικό έργο ως εντεταλμένη επαγγελματική δραστηριότητα των εκπαιδευτικών – οι νομικές και οργανωτικές όψεις του εκπαιδευτικού έργου – το πλαίσιο, οι πτυχές και τα επιμέρους πεδία άσκησης του εκπαιδευτικού έργου
3. Η σχολική μονάδα ως χώρος άσκησης του διδακτικού έργου: εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον της σχολικής μονάδας – τοπικές, εθνικές, ευρωπαϊκές και παγκόσμιες διαστάσεις – η σχολική τάξη στο πλαίσιο της σχολικής μονάδας
4. Η σχολική μονάδα ως μεταβαλλόμενο πλαίσιο άσκησης του εκπαιδευτικού έργου: θεσμικές, κοινωνιολογικές και γνωσιολογικές μεταβολές στο επίπεδο του εκπαιδευτικού συστήματος, του εκπαιδευτικού επαγγέλματος, του εκπαιδευτικού έργου.
Β) Σχολική γνώση και διδακτικό έργο
1. Η διδασκαλία ως διακριτό επίπεδο οργάνωσης της εκπαιδευτικής διαδικασίας
2. Το διδακτικό έργο ως πυρηνικό πεδίο του εκπαιδευτικού έργου: τα κύρια στοιχεία του διδακτικού έργου
3. Το αναλυτικό πρόγραμμα ως οργανωτικό πλαίσιο ανάπτυξης του διδακτικού έργου
4. Εξωσχολική γνώση και διδακτικό έργο
Γ) Σχεδιασμός του διδακτικού έργου στο πλαίσιο της σχολικής μονάδας
1. Η στρατηγική διάσταση του διδακτικού έργου: οι μεταβαλλόμενες εκπαιδευτικές περιστάσεις και η ανάγκη διαμόρφωσης συγκεκριμένης διδακτικής ανταπόκρισης εκ μέρους του εκπαιδευτικού – ο διδακτικός σχεδιασμός ως στοιχείο του εκπαιδευτικού έργου
2. Διδακτικός σχεδιασμός: βασικές έννοιες
3. Πεδία και μορφές διδακτικού σχεδιασμού στο πλαίσιο της σχολικής μονάδας: Διδακτικές στρατηγικές – στρατηγικές εξειδικευμένης διδακτικής διαχείρισης της σχολικής γνώσης σε συγκεκριμένες περιστάσεις – στρατηγικές ενίσχυσης της μαθησιακής εμπλοκής των μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία σε ποικίλα σχολικά περιβάλλοντα.
4. Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση διδακτικών στρατηγικών: Θεωρία και πράξη
Δ) Ενισχυτικές πρακτικές ασκήσεις
Επεξεργασία και παρουσίαση σχεδίων στρατηγικής διδακτικής ανταπόκρισης σε ποικίλες εκπαιδευτικές περιστάσεις ( οι φοιτητές εμπλέκονται στις ασκήσεις ατομικά ή ως μέλη μικρών ομάδων, σε συνεργασία με τη διδάσκουσα )
ΛιγότεραΠΔ 216 Τμήμα: Φ.Π.Ψ.
Μάθημα: Σχεδιασμός εκπαιδευτικού έργου στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής μονάδας 2017-18 ( διδάσκουσα: Ε. Μηλίγκου )
Α) Εκπαιδευτικό σύστημα και εκπαιδευτικό έργο
1. Το εκπαιδευτικό σύστημα – η εκπαιδευτική μονάδα – η εκπαιδευτική διαδικασία – το εκπαιδευτικό έργο
2. Εκπαιδευτικό έργο και εκπαιδευτικός: το εκπαιδευτικό έργο ως εντεταλμένη επαγγελματική δραστηριότητα των εκπαιδευτικών – οι νομικές και οργανωτικές όψεις του εκπαιδευτικού έργου – το πλαίσιο, οι πτυχές και τα επιμέρους πεδία άσκησης του εκπαιδευτικού έργου
3. Η σχολική μονάδα ως χώρος άσκησης του διδακτικού έργου: εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον της σχολικής μονάδας – τοπικές, εθνικές, ευρωπαϊκές και παγκόσμιες διαστάσεις – η σχολική τάξη στο πλαίσιο της σχολικής μονάδας
4. Η σχολική μονάδα ως μεταβαλλόμενο πλαίσιο άσκησης του εκπαιδευτικού έργου: θεσμικές, κοινωνιολογικές και γνωσιολογικές μεταβολές στο επίπεδο του εκπαιδευτικού συστήματος, του εκπαιδευτικού επαγγέλματος, του εκπαιδευτικού έργου.
ΠΔ 216 Τμήμα: Φ.Π.Ψ.
Μάθημα: Σχεδιασμός εκπαιδευτικού έργου στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής μονάδας 2017-18 ( διδάσκουσα: Ε. Μηλίγκου )
Α) Εκπαιδευτικό σύστημα και εκπαιδευτικό έργο
1. Το εκπαιδευτικό σύστημα – η εκπαιδευτική μονάδα – η εκπαιδευτική διαδικασία – το εκπαιδευτικό έργο
2. Εκπαιδευτικό έργο και εκπαιδευτικός: το εκπαιδευτικό έργο ως εντεταλμένη επαγγελματική δραστηριότητα των εκπαιδευτικών – οι νομικές και οργανωτικές όψεις του εκπαιδευτικού έργου – το πλαίσιο, οι πτυχές και τα επιμέρους πεδία άσκησης του εκπαιδευτικού έργου
3. Η σχολική μονάδα ως χώρος άσκησης του διδακτικού έργου: εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον της σχολικής μονάδας – τοπικές, εθνικές, ευρωπαϊκές και παγκόσμιες διαστάσεις – η σχολική τάξη στο πλαίσιο της σχολικής μονάδας
4. Η σχολική μονάδα ως μεταβαλλόμενο πλαίσιο άσκησης του εκπαιδευτικού έργου: θεσμικές, κοινωνιολογικές και γνωσιολογικές μεταβολές στο επίπεδο του εκπαιδευτικού συστήματος, του εκπαιδευτικού επαγγέλματος, του εκπαιδευτικού έργου.
Σχολή - Τμήμα: Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας » Προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- Τετάρτη, 05 Ιουνίου 2019
- Τρίτη, 26 Μαρτίου 2019