Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Μάθημα : ΑΔ/ΕΙΔ - Οργάνωση Προγραμμάτων Κινητικής Αναψυχής [ΘΕ-446ΑΔ]

Κωδικός : PHED209

ΑΔ/ΕΙΔ - Οργάνωση Προγραμμάτων Κινητικής Αναψυχής [ΘΕ-446ΑΔ]

  -  Ιωάννης Αυθίνος, Καθηγητής, Θαμνόπουλος Ιωάννης PhD

Οδηγός μαθήματος: [ΘΕ-446] Οργάνωση Προγραμμάτων Κινητικής Αναψυχής

 

 

 

Διδάσκων:

ΘΑΜΝΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

 

 

Υπεύθυνος μαθήματος:

 

Ι. Αυθίνος, Καθηγητής

 

 

 

Σκοπός:

 

Βασικές γνώσεις οργάνωσης, υλοποίησης και αξιολόγησης προγραμμάτων άσκησης για όλους σε συγκεκριμένους χώρους εφαρμογής τους.

 

 

 

Διδασκαλία:

 

1.       Από τη Σχόλη στην Άσκηση για Όλους (ΑγΟ)

 

2.       Η ΑγΟ σε άλλες χώρες

 

3.       Η ΑγΟ στη Σύγχρονη Ελλάδα

 

4.       Το κοινό της ΑγΟ

 

5.       Δημιουργία Προγραμμάτων ΑγΟ

 

6.       Αγωγή Σχόλης

 

7.       ΑγΟ-Κινητική Αναψυχή σε Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης

 

8.       Υπαίθρια ΑγΟ-Κινητική Αναψυχή

 

9.       ΑγΟ-Κινητική Αναψυχή στις Διακοπές και τον Τουρισμό

 

10.    ΑγΟ-Κινητική Αναψυχή για Άτομα με Ειδικές Ανάγκες

 

11.    ΑγΟ-Κινητική Αναψυχή Ατόμων με Παραπτωματική Συμπεριφορά ή Προβλήματα Κατάχρησης

 

12.    ΑγΟ-Κινητική Αναψυχή σε Χώρους Εργασίας

 

13.    ΑγΟ-Κινητική Αναψυχή στις Ένοπλες Δυνάμεις και στα Σώματα Ασφαλείας

 

 

 

Γνώσεις:

 

Με την ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα γνωρίζει,

 

o        Τα χαρακτηριστικά όλων των δραστηριοτήτων κινητικής αναψυχής

 

o        Να δομεί προγράμματα κινητικής αναψυχής σε διαφορετικούς χώρους εργασίας

 

o        Να δημιουργεί επιχειρηματικά σχέδια για εταιρείες και φορείς που αναπτύσσουν προγράμματα κινητικής αναψυχής

 

o        Να αξιολογεί προγράμματα κινητικής αναψυχής

 

 

 

 

Κριτήρια αξιολόγησης:

 

Εργασίες μαθήματος - Παρουσιάσεις στην αίθουσα διδασκαλίας                               30%

 

Δημιουργία Προγραμμάτων ΑγΟ-Κινητικής Αναψυχής                                               30%

 

Τελικές εξετάσεις                                                                                                                 40%

 

 

 

Σύγγραμμα μαθήματος:

 

Αυθίνος, Ι. (1998), Άσκηση-Άθληση-Κινητική Αναψυχή, Οργανωτική διάσταση, Αθήνα: Εκδόσεις

 

    Χαραλάμπους.

 

 

 

Βιβλιογραφία:

 

Torkildsen, G. (2005). Leisure And Recreation Management. Routledge.

 

Standeven, J., De Knop, D., & De Knop, P. (1999). Sport tourism. ChampaignIL, Human Kinetics.

 

Mull, R., Bayless, K., Ross, C., Jamieson, L., (1997) Recreational Sport Management. Champaign IL,   

 

      Human Kinetics.

 

Carpenter, G. & Howe, C. (1985). Programming leisure experiences: A cyclical approach. Englewood 

 

      Cliffs, New Jersey, Prentice-Hall.

 

 

 

Επάρκεια παρακολούθησης:

 

Υποχρεωτική συμμετοχή (80% παρουσίες, επί των πραγματοποιηθέντων μαθημάτων)

 

 

 

Ενότητες

- Δεν υπάρχουν ενότητες -

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -